زمان مطالعه: 10 دقیقه

کشف استعداد با آزمایش ژنتیکی استعدادیابی TalentX

تست استعدادیابی TalentX

فهرست ها

کشف استعداد امکان پذیر است؟ این پرسشی است که خیلی از افراد، به خصوص والدین دوست دارند پاسخ آن را بدانند

امروزه موسسات بسیاری تست استعدادیابی انجام می دهند. ادعا دارند می‌توانند به شما بگویند که مسیر آینده فرزند شما یا حتی خودتان چه باید باشد!

برنامه‌نویس، فضانورد، آتش نشان و دکتر، همگی آینده‌هایی فرضی از مهارت‌های اکتسابی هستند که ممکن است افراد مختلف در طول زندگی خود کسب کنند و «موفقیت» خود را در قالب کسب این مهارت‌ها تعریف نمایند؛ اما استعدادهای ما، معنای عمیق‌تری از وجود ما به همراه دارند و به طور مستقیم با ژنتیک و محیطی که ما در آن پرورش یافته ایم، مرتبط هستند.

بنابراین با پاسخ به پرسشی که در مقدمه مطلب به آن اشاره شد، این طور ادامه می‌دهیم: «بله امکان شناخت استعدادهای هر شخص، و به اصطلاح کشف استعداد وجود دارد و برای این موضوع روش‌های مختلفی وجود دارد. یکی از بهترین روش‌ها، شناخت ژنتیک هر شخص با آزمایش و تست استعدادیابی TalentX است.

ژن های مرتبط با استعداد

درست است که موفقیت و کسب درجه های بالا در خیلی از حوزه ها، با آموزش و پشتکار امکان پذیر است؛ اما نبوغ و استعداد آدمی، فراتر از آن است.

ژنتیک نقش مهمی در شکل گرفتن توانایی‌های ما دارد؛ اگر انسان در حوزه مدنظر، ذاتا مستعد نباشد، آموزش و پشتکار به تنهایی، نتیجه مورد انتظار را به ارمغان نمی آورد.

عاقلانه است که روی توانمندی هایی سرمایه گذاری کنیم که پتانسیل رشد و موفقیت در آن ها را داریم. مطالعات مختلف ژن‌هایی را شناسایی کرده‌اند که با استعدادهای خاص مرتبط هستند، از توانایی ورزشی گرفته تا استعداد موسیقی.

استعدادهای شناختی

ژن‌ها در استعدادهای شناختی مانند توانایی ریاضی و مهارت یادگیری زبان نیز نقش دارند. به عنوان مثال، تغییرات در ژن MCPH1 با دیسلکسی (درک مطلب و خوانایی) مرتبط است، در حالی که ژن CNTNAP2 به هر دو مهارت ریاضی و زبان مرتبط است.

استعداد ورزشی

ژن‌های متعددی با عملکرد ورزشی مرتبط هستند و بر عواملی مانند ساختار ماهیچه، مصرف اکسیژن و تحمل درد تاثیر می‌گذارند. به عنوان مثال، ژن‌های آنژیوتانسین کانورتاز (ACE) و آلفا-اکتینین-3 (ACTN3) به ترتیب، به استقامت و قدرت مرتبط هستند.

به طور مشابه، ژن‌هایی مانند ADRB1 و PPARGC1A بر کارایی قلبی عروقی و بر توانایی فرد در تحمل فشارهای جسمی تاثیر می‌گذارند.


با تست استعدادیابی ژنتیکی، ویژگی های ذاتیت رو بشناس و برای تقویت نقاط قوت و ضعفت راهکار دریافت کن! اینطوری از خیلی ها جلوتری!
 

استعداد موسیقی

ژنتیک در استعداد موسیقی نیز نقش دارد و بر جنبه‌هایی مانند درک گام، حافظه ریتم و خلاقیت تاثیر می‌گذارد. تغییرات در ژن‌هایی مانند FOXP2 و CNTNAP2 بر توانایی موسیقی تاثیر می‌گذارد. علاوه بر این، ژنی که با آزادسازی سروتونین مرتبط است، SLC6A4، با خلاقیت موسیقی مرتبط است.

ژنتیک و محیط

مهم است که توجه داشته باشید که ژنتیک تنها عامل تعیین کننده استعداد نیست. عوامل محیطی مانند قرار گرفتن زودهنگام در معرض موسیقی یا ورزش، دسترسی به آموزش و منابع مختلف و انگیزه کلی نیز نقش مهمی در توسعه استعداد دارند.

ابتدا ژن‌ها زمینه‌ای برای پتانسیل ایجاد می‌کنند و بعد از طریق تعامل با محیط، این پتانسیل‌ها پرورش یافته و بیان می‌شوند.

تست استعدادیابی TalentX چیست؟ 

مای اسمارت ژن با استفاده از تکونولوژی ژنوتایپینگ، بیش از ۷۰۰ هزار نقطه ژنتیکی شما را خوانش نموده و با بررسی مقالات روز دنیا، اقدام به تحلیل دیتاها، استخراج اطلاعات توانمندی‌ها و  کشف استعداد انسان می‌نماید.

خروجی این تحلیل، گزارش اختصاصی شما بر اساس دیتاهای ژنتیک‌تان است. شما در این گزارش نسبت به جمعیت ایرانی سنجیده می‌شوید و وضعیت شما در هر کدام از شاخص‌ها بررسی می‌شود.

تفاوت مهمی بین استعدادها و مهارت‌هایی که کسب می‌کنیم، وجود دارد. شما می‌توانید با توجه به علاقه‌مندی خود، مهارت‌های مختلفی را برای کسب موفقیت در زندگی کسب کنید. برای شکوفایی هر چه بیشتر این مهارت‌ها، نیاز به استعدادهای پایه‌ای دارید که ریشه در ژنتیک شما دارند.

به مثال های زیر توجه کنید:

  • چه خلبان باشید و چه جراح قلب، نیاز دارید که در شرایط پیچیده، موقعیتی خاص را به سرعت تحلیل کنید و پاسخ مناسبی دهید. در واقع توانمندی زمان واکنش (Reaction Time) شما باید بالا باشد.
  • چه پژوهشگر باشید و چه مدیر محصول، نیاز دارید تا نسبت به احتمالات جدید، ذهن خود را باز نگه دارید و راه حل‌های جدیدی برای مسائل سخت و پیچیده بیابید، بنابراین توانمندی نوجویی (Novelty Seeking) شما باید بالا باشد.
  • چه در مسائل کاری و چه در مسائل زندگی، باید بتوانید نسبت به دیگران همدلی (Empathy) بالایی نشان دهید تا بتوانید درک متقابلی از شرایط پیش آمده داشته باشید. برای آشنایی بیشتر با مفهوم استعدادیابی کلیک کنید.

آزمایش استعدادیابی TalentX مای اسمارت ژن چه مواردی را بررسی می‌کند؟

۴ بخش عملکردهای شناختی، دستاوردهای تحصیلی، صفات شخصیتی و شناخت هیجانات در آزمایش استعدادیابی TalentX بررسی می شوند:

عملکردهای شناختی

عملکردهای شناختی، مهارت‌های مبتنی بر مغز انسان هستند که در کسب دانش، پردازش اطلاعات و استدلال مورد نیاز است، در این تست، عملکرد شما در هر یک از موارد زیر، به صورت ژنتیکی بررسی می‌شود.

  • حافظه منطقی
  • حافظه کوتاه مدت
  • توان ریاضیات
  • زمان واکنش
  • هوش سیال
  • توانایی خواندن
  • توانایی روخوانی
  • توانایی تکرار نا کلمه

دستاورد تحصیلی

موفقیت‌ های تحصیلی به معنای هرگونه رشد و پیشرفت در فعالیت‌های آموزشی است، برای مثال، آیا از نظر ژنتیکی، آمادگی دستیابی به موفقیت‌های تحصیلی را دارید یا برای کسب موفقیت نسبت به همسالان خود، نیاز به تلاش بیشتری دارید؟

تست استعدادیابی ژنتیک چه نقشی در دستاوردهای تحصیلی و شغلی دارد؟

  • پرورش استعدادها

با شناسایی نقات قوت و نقات ضعف، برنامه ریزی که برای پیشرفت و ارتقای فردی قرار است چیده شود، کاملا منطبق بر نیازها و توانایی های شخص خواهد بود.

  • تصمیم گیری آگاهانه در انتخاب رشته و شغل

رشته ای که در آن تحصیل می کنیم و شغلی که انتخاب می کنیم، تا پایان زندگی همراه ما است. اگر انتخاب رشته و شغل بر اساس توانایی های ذاتی در کنار علاقه مندی ها صورت بگیرد؛ فرد با انگیز و پشتکار در مسیر خود ادامه می دهد و احتمال موفقیت او نسبت به سایر افرادی که تصمیمات ناآگاهانه داشتند؛ بسیار بیشتر است.

  • ایجاد و افزایش انگیزه

آگاهی و شناخت توانمندی های ذاتی، اعتماد به نفس و انگیزه مورد نیاز برای قدم گذاشتن در مسیرهایی که موفقیت و پیشرفت فرد منجر می شود را تامین می کند.

  • بهبود عملکرد تحصیلی

در مباحث تحصیلی با علم بر این که در چه شاخه هایی ذاتا قوی و در چه شاخه هایی نیاز به تلاش بیشتر برای فرد وجود دارد؛ می توان برنامه ریزی دقیق و هدفمندی برای پیشرفت تحصیلی داشت.

  • کاهش احتمال ترک تحصیل

با بهبود عملکرد تحصیلی و ادامه تحصیل در شاخه هایی که با توانمندی های ذاتی و علاقه مندی های شخص وجود دارد؛ احتمال ترک تحصیل افراد تا حد زیادی کاهش می یابد.

صفات شخصیتی

 در این بخش، ویژگی‌هایی بررسی می‌شوند که بر خلق و خو، تفکرات، احساسات و رفتارهای شم اثرگذارند، از این صفات که به عنوان اصلی‌ترین عوامل تفاوت انسان‌ها یاد می‌شوند شامل موارد زیر است:

  • روان رنجوری
  • درونگرایی/ برون گرایی
  • پذیرش تجربیات جدید
  • وجدانی بودن (وظیفه شناسی)
  • توافق‌جویی
  • شخصیت جنگنده
  • شخصیت نگران

شناخت هیجانات

واکنش‌ ما به اتفاقات غیر منتظره، که عموما همراه با یک حالت عاطفی خوشایند یا ناخوشایند است، هیجان نام دارد. در این بخش به بررسی این موضوع می‌پردازیم که شما از نظر انواع هیجانات زیر در چه وضعیتی قرار دارید:

  • پشتکار
  • وابستگی به پاداش
  • آسیب گریزی
  • خلق و خوی همراه با خشم و کینه ‌توزی
  • واکنش به خشم
  • همدلی

وجه تمایز آزمایش ژنتیک استعدادیابی نسبت به سایر تست‌های استعدادیابی

  1. تست‌های مرسوم استعدادیابی با تست ژنتیک چند تفاوت اساسی دارند، مهم‌ترین تفاوت این تست‌ها این است که DNA شما در طول زندگی با ثبات است.
    به این معنا که از زمان کودکی تا کهن سالی، نتایج تست شما در صورت ثابت ماندن علم و دیتابیس‌های دانشمندان، ثابت است. بنابراین بر خلاف تست‌های مرسوم، لازم نیست تا به سن خاصی برسید و از این تست‌ها استفاده کنید.
  2. تفاوت دیگر تست ژنتیک نسبت به سایر تست‌های مرسوم این است که در تست‌های ژنتیک، بایاس یا سوگیری وجود ندارد. برای درک بهتر این موضوع به این مثال دقت کنید:

    اگر تست‌های خودشناسی مانند MBTI را در حالات مختلف روحی انجام دهید، نتایج متفاوتی کسب نمایید. همچنین در تست‌های دیگر مانند «نئو» (یک ناظر و مفسر تست را برای شما تفسیر می‌کند) ممکن است بسته به توانمندی و تجربیات زیسته‌ی متفاوت مفسر، به نتایج متفاوتی دست یابید.

    وقوع چنین جهت گیری در تست استعدادیابی با آزمایش ژنتیک، با توجه به تحلیل‌های کامپیوتری DNA شما و عدم دخالت انسان در این تحلیل‌ها غیر ممکن است.
  3. تفاوت دیگر تست‌ ژنتیک استعدادیابی این است که، با توجه به تحقیقات روز دنیا می‌توانیم در سنینی که حتی شخصیت هنوز شکل نگرفته است، در مورد شخصیت احتمالی آینده فرد اظهار نظر کنیم و این، برگ برنده‌ای برای والدین کودکانی است که دغدغه آینده و موفقیت فرزندان خود را دارند. با انواع روش های استعدادیابی کودکان آشنا شوید.

اطلاعاتی که از تست استعدادیابی TalentX دریافت می‌کنیم چقدر معتبر است؟

دقت و تکنولوژی به کار رفته در آزمایش ژنتیکی استعدادیابی چگونه است؟ ما در این آزمایش از به روزترین نتایج منتشر شده مطالعات همراهی ژنتیکی (‌‌GWAS) برای تجزیه و تحلیل، تخمین و کشف استعداد ابتلا به انواع توانمندی ها و صفات پیچیده چند عاملی استفاده می‌کنیم.

  1. در اولین مرحله، DNA از نمونه بزاق یا خونی که برای ما ارسال نموده‌اید استخراج می‌شود.
  2. سپس کدهای حدود ۷۰۰ هزار نشانگر ژنتیکی با استفاده از تکنولوژی توالی یابی پیشرفته خوانش می‌شود.
  3. در مرحله بعد، داده‌های حاصل از خوانش نشانگرهای DNA، وارد مرحله تجزیه و تحلیل کامپیوتری پیچیده شده و به روزترین نتایج استخراج شده از مطالعات همراهی GWAS با الگوریتم‌های اختصاصی روی آن‌ها اعمال می‌شود.
  4. در نهایت نتایج مربوط به توامندی ها و صفات پیچیده چندعاملی بررسی شده در قالب یک گزارش به شما ارائه می‌گردد.

نکته: داده‌ها و نتایجی که هنگام مطالعه بر روی اطلاعات ژنتیکی شما به دست می‌آید، استعداد شما در مقایسه با مابقی جمعی بوده و به این معنی است که طبق این مطالعه و از نظر آماری، شما توانمندی بیشتری نسبت به اکثریت جمعیت برای بروز این استعدادها دارید یا خیر.

آزمایش ژنتیک استعدادیابی TalentX مناسب چه افرادی است؟

شناخت توانمندی‌ها در هر سنی لازم و ضروری است. شما در هر سنی با شناخت نقاط ضعف و قوت خود می‌توانید برنامه‌ریزی بهتری در جهت دست‌یابی به اهداف‌تان داشته باشید.

بنابراین این تست در هر سنی قابل استفاده است. البته ذکر این نکته ضروری است که هر چه در سنین پایین‌تری نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنید، امکان تغییر و فرصت سرمایه‌گذاری بر روی این نقاط بیشتر است.  

سرمایه گذاری درست و آگاهانه روی توانمندی های کودک

انجام آزمایش استعدادیابی در دوران خردسالی، می تواند مسیری که والدین برای تربیت و پرورش کودک طی میکنند را روشن و هدفمند کند؛ برنامه های آموزشی برای او در نظر داشته باشند که هم از آن ها لذت می برد و هم ذاتا توانایی رشد در آن ها را دارد.

انتخاب مسیر درست برای نوجوانان

در سنین نوجوانی که بین دوراهی هایی برای انتخاب رشته تحصیلی دبیرستان و پس از آن دانشگاه قرار می گیریم؛ آگاهی نسبت به توانایی های ذاتی، می تواند در تصمیم گیری های ما تاثیر مثبت و بسزایی داشته باشد.

خودشناسی و ارتقای فردی و شغلی

تست استعدادیابی ژنتیکی صرفا مناسب کودکان و یا نوجوانان نیست؛ در هر سنی افراد می توانند تمایل به شناخت عمیق تر شخصیت خود داشته باشند. این خودشناسی می تواند نقطه عطفی در رشد شخصیت و پیشرفت شغلی باشد.

نکته مهم تست TalentX مای اسمارت ژن این است که به هیچ عنوان به شما نمی‌گوید می‌توانید به اهداف خود برسید یا خیر، بلکه به شما می‌گوید «در هر مسیری که هستید، با سرمایه‌گذاری درست و به موقع می‌توانید شانس موفقیت خود را افزایش دهید.»

مراحل انجام تست استعدادیابی TalentX

تست استعدادیابی ژنتیکی در چهار مرحله انجام می شود:

نمونه‌گیری و استخراج DNA

  • در قدم اول، بعد از خرید تست، کیت نمونه‌گیری مای اسمارت ژن برای شما ارسال می‌شود.
  • سپس با استفاده از محتویات کیت و راهنمای آن، بزاق دهان خود یا فرزندتان را جمع‌آوری نموده و برای ما ارسال می‌کنید.
  • با رسیدن این نمونه به شرکت «مای اسمارت ژن»، تیم فنی اقدام به استخراج DNA نمونه‌ها می‌نماید.

خوانش دیتاهای ژنتیکی و تحلیل اطلاعات

با استخراج DNA از نمونه‌های ارسالی شما، DNA ها برای خوانش اولیه به آزمایشگاه ارسال می‌شود. مجموع زمان مورد نیاز برای خوانش و تحلیل ابتدایی ۶ تا ۸ هفته کاری است. 

جلسه مشاوره با روانشناس

بعد از آماده شدن دیتاهای اولیه، با هماهنگی‌ تیم پشتیبانی مای اسمارت ژن، یک جلسه مشاوره‌ برای شما تنظیم می‌شود. در این جلسه، ابتدا ارزیابی اولیه‌ای نسبت به محیط پیرامون شما صورت می‌گیرد.

این ارزیابی برای ارائه توصیه‌های مناسب به شما بسیار ضروری است. سپس نتیجه نهایی تحلیل تست با استفاده از کنار هم قرار دادن ارزیابی محیطی و دیتاهای ژنتیکی ارائه می‌شود.

گزارش اختصاصی شما

بعد از تکمیل جلسات مشاوره با روانشناس و خوانش دیتاهای ژنتیکی شما، گزارشی شخصی سازی شده (حاوی اطلاعاتی کامل از شاخص‌های ژنتیکی اندازه‌گیری شده توسط تیم تحلیل مای اسمارت ژن) به همراه توصیه‌های روانشناس، بر اساس دیتاهای ژنتیکی برای شما ارسال می‌شود. 

آیا استعدادیابی از طریق ژنتیک امکان پذیر است؟ برای مطالعه کلیک کنید.

کشف استعدادها چه کمکی به افراد می کند؟ مزایای استعدادیابی ژنتیکی

آزمایش استعدادیابی ژنتیکی این پتانسیل را دارد که شیوه شناسایی، توسعه و پرورش استعدادها را متحول کند. در اینجا برخی از مزایای آزمایش استعدادیابی ژنتیکی آمده است.

در واقع دلایل متعددی وجود دارد که بیان می‌کند «چرا شناسایی استعدادیابی ژنتیکی از DNA مورد توجه قرار گرفته است.» :

1. درک پایه ژنتیکی استعداد

محققان تغییرات ژنتیکی مرتبط با استعدادهای خاص مانند توانایی ورزشی، استعداد موسیقی و توانایی‌های شناختی را شناسایی کرده‌اند. با درک زیربنای ژنتیکی استعداد، می‌توانیم به اطلاعاتی در مورد عواملی که به تفاوت‌های فردی در توانایی‌ها کمک می‌کنند دست یابیم.

2. شناسایی زودهنگام استعدادهای بالقوه

آزمایش استعدادیابی ژنتیکی به طور بالقوه می‌تواند افراد با استعدادهای خاص را در سنین پایین شناسایی کند. این شناسایی زودهنگام می‌تواند امکان حمایت زودهنگام از استعدادهای فرد را فراهم کند که در ادامه می‌تواند به افراد کمک کند تا از تمام پتانسیل خود بهره‌مند شوند.

3. یادگیری و آموزش شخصی‌سازی شده (هدایت تحصیلی)

اطلاعات استعدادیابی ژنتیکی می‌تواند برای شخصی‌سازی برنامه‌های یادگیری و آموزش استفاده شود. این روش می‌تواند به افراد کمک کند تا بر دروسی که بیشترین پتانسیل را دارند تمرکز کنند و از اتلاف وقت و تلاش در رشته‌هایی که احتمال موفقیت کمتری دارند اجتناب کنند.

4. پیشگیری از آسیب های تحصیلی و شغلی

آزمایش استعدادیابی ژنتیکی می‌تواند به شناسایی افرادی که در معرض خطر ابتلا به برخی ناتوانی‌های یادگیری یا چالش‌های دیگر هستند کمک کند. این شناسایی زودهنگام باعث حمایت به موقع از استعدادهای فرد شده و در نهایت می‌تواند از چالش‌ها و آسیب‌های موجود در مسیر پیشرفت شغلی و تحصیلی فرد کمک کند.

5. تشخیص و درمان پزشکی

آزمایش استعدادیابی ژنتیکی می‌تواند برای تشخیص برخی اختلالات ژنتیکی که می‌تواند بر توانایی فرد در یادگیری یا توسعه مهارت‌های خاص تاثیر بگذارد استفاده شود. این تشخیص زودهنگام می‌تواند امکان درمان به موقع اختلالات فرد را فراهم کند و در نتیجه کیفیت زندگی او را بهبود بخشد.

6. درک بیشتر پتانسیل انسانی

تحقیقات استعدادیابی ژنتیکی به ما کمک می‌کند تا پایه ژنتیکی پتانسیل انسانی را بهتر درک کنیم. این دانش می‌تواند به ما کمک کند تا راه‌های جدید و نوآورانه برای شناسایی و پرورش استعداد افراد ایجاد کنیم.

چرا تست استعدادیابی TalentX مای اسمارت ژن؟

تست ژنتیکی استعدادیابی TalentX مای اسمارت ژن با هدف ارزیابی سیستماتیک داده‌های ژنتیکی، 25 ویژگی روانشناختی را بررسی می‌کند. این 25 ویژگی، بخشی از تمام ویژگی‌های شخصیتی و روانشناختی انسان است که بیشترین نقش را در عملکردهای شخصی و اجتماعی دارد.

  • ویژگی‌های شخصیتی (جنگنده، شخصیت نگران، درونگرایی و برونگرایی و..)؛
  • هیجانات (همدلی، واکنش به خشم، خلق و خوی همراه با خشم و کینه‌توزی و…)؛
  • عملکردهای شناختی (حافظه منطقی، حافظه کوتاه مدت، توانایی در ریاضیات، هوش سیال و…)؛
  • موفقیت تحصیلی (دستاوردهای آموزشی)

از جمله ویژگی‌هایی است که TalentX به بررسی آن‌ها می‌پردازد.

شما دوست دارید خودتان یا فرزندتان در آینده، به موفقیت‌های تحصیلی، شغلی و غیره دست یابید. برای رسیدن به این هدف، لازم است مجموعه‌ای از مهارت‌ها را کسب کنید.

با انجام آزمایش ژنتیک استعدادیابی مای اسمارت ژن، می‌توانید نقاط قوت و ضعف خود یا فرزندتان را در جامعه ایرانی بررسی کنید و با تصمیم گیری آگاهانه روی توانمندی هایتان سرمایه گذاری کنید.

یا برای مثال، موفقیت شغلی فرزندتان موضوع خیلی مهمی برای شما است. با توجه به نتایج به دست آمده از مطالعات، می‌دانیم که موفقیت شغلی مستقیما به پذیرش تجربیات جدید، وظیفه شناسی، توافق‌جویی و روان‌رنجوری وابسته است. تمام شاخص‌های اندازه‌گیری شده در تست استعدادیابی TalentX مورد بررسی و قابل بهبود هستند.

اگر نیاز به راهنمایی بیشتر دارید، کافی است شماره تماس خود را در فرم مشاوره رایگان انتهای مقاله ثبت نمایید؛ همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

مشاوره رایگان آزمایش ژنتیک

مای‌اسمارت‌‌ژن


خدمات ارزیابی ژنتیکی شامل چند نوع آزمایش ژنتیک است که با تجزیه و تحلیل DNA افراد، اطلاعات و سرنخ‌هایی کارآمد برای پیشگیری از بیماری‌ها، کشف توانمندی و پتانسیل افراد، اصلاح سبک زندگی و تغذیه و همچنین شناخت اصل و نسب و اجداد را ممکن می‌سازد. این آزمایش‌ها از طریق بررسی نمونه بزاق و با فناوری توالی‌یابی DNA انجام می‌شوند.

مجموعه مای اسمارت ژن، ارائه دهنده خدمات ارزیابی ژنتیکی است. درحال حاضر خدمات این مجموعه شامل:

1. آزمایش ژنتیک سلامت HealthX

گزارش جامع از احتمال ابتلای شما به ۵۶ بیماری و اختلال و اقدامات پیشگیرانه با توجه به شرابط محیط زندگی شما.

2. آزمایش ژنتیک استعدادیابی TalentX

گزارش جامع از ویژگی های ژنتیکی شما مثل نقاط قوت و ضعف و غیره و کمک به برنامه ریزی شخصی برای یک زندگی بهتر.

3. آزمایش ژنتیک نیاکان AncestryX

گزارش جامع از گذشتگان شما، مسیر مهاجرت مادری و پدری، ترکیب ملیتی، شخصیت مشهور هم ژن و غیره.

4. آزمایش ژنتیک تغذیه NutritionX

گزارش جامع از نوع و میزان مواد مغذی مورد نیاز بدن شما، که به تامین نیازهای ضروری بدن، حفظ سلامت و رسیدن به وزن ایده آل با یک برنامه غذایی اصولی و شخصی سازی شده کمک می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر از آزمایش های ژنتیکی مای اسمارت ژن، اطلاعات تماس خود را در فرم مشاوره رایگان وارد نمایید.

ممکن است شما دوست داشته باشید...

ارسال دیدگاه برای این مطلب

2 دیدگاه

  1. گزارش این تست کمک میکنه که بفهمم روی کدوم مهارت ها باید بیشتر انرژی بزارم؟؟

    1. درود بر شما آرین عزیز
      همینطوره؛ علاوه بر این، مشاور شما، در جلسه مشاوره بر اساس نتایج آزمایش تون، شما رو در این زمینه راهنمایی میکنه.

دیدگاهتان را بنویسید